en helt vanlig dag

idag vaknade ja o kollade på kl som stog på 14.10 . De känns som om det bara blir senare o senare ja vaknar.
sen iaf gick ja upp o träna en timme, sen dushade ja o gick in på datan o kollade på tv.
ja såg något pogram som handlade om tänder, o ja har ångest för mina, o de stog att leendet är viktigast och blabla. så de första ja gjorde va att ringa pappa o nu bryr ja mig inte, ja ska ha tandställning! de kommer ta ca 1,5år kommer dö. men om man vill vara fin får man lidapin som man brukar säga.
sen ringde jennifer o fråga om ja ville ut, så ja ringde perre som köpte cigg sedan körde mig till rönninge, o där träffade vi massa kompisar.
Sedan drog jennifer hem, och då gick ja michis linda o markus till något hus där man kunde klättra upp för dom höll på göra om, satt där uppe snacka tog en cigg o bara chilla. sen ringde vi per o han körde linda michis o markus till salem och mig hem. Sen åt ja en macka o satt mig vid datan. Och nu e ja inte trött för de har blivit så att ja bara har gått o lagt mig senare o senare och vaknat senare och senare, de är fan inte bra eftersom att skolan och allt börjar ju snart. Så måste skärpa mig . Men nu ska ja ut o ta en cigg.
 shililing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0