<3

hur ska ja börja ? ja vet knapt själv vad som har hänt och
  allt gick så snabbt. Men ja ska försöka börja från början
  till slut. Det började i julas 07 då du frågade om ja ville
  sova hos dig. Jag sov hos dig o vi smet ut i ditt fönster
  mitt i natten drog på fest typ och hade as kul. vi hade jätte
  bra kontakt och vi va varenda helg och ibland på vardag, vi
  va i stan,på fester, utenätter,sova i bil, undersängar och
  massviis. Vi lärde känna så mycket folk och speciellt
  varandra, du betydde mest för mig. Det va bara dig jag
  umgicks med ett tag och du fick mig gladast och lyckigast.
  Men sedan någon gång i frebruari kanske så började vi glida
  isär, jag va mycket med mina andra kompisar som hade kommit
  hem från utlandet. Och jag ångrar från hela mitt hjärta att
  vi inte fortsatte vara och ha samma konakt. visst vi umgås
  ibland nu men inte alls lika mycket och bra som förut, för nu
  om vi är så är det alltid fler folk med och det blir helt
  anorlunda. jag vet att du vet vem du är. Jag älskar dig
     kattigast 
  och håll tårarna inne,för de klara jag knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0