glömt att skriva

Ibland äre så att ja inte har tid på helger att skriva. Men den här helgen har vart ganska chill. i fredags va ja me julia malin carro elli ludde freddy o vlad hemmos mig, dom va ganska packade men ja o julia kunde tydligen inte dricka för vi hade tagigt en knark sak,och carro skulle hem. Så malin drack typ mest,men hon a nt heller så jätte packad. Iaf, sen vid halv 12 drog carro, vid 1 drog freddy o vlad,och vid 2 drog ludde. sen drog vi te statiol o köpte korv, sen körde pär hem mig o julia o vi va skit trötta så vi ba gick o la oss.
Lördagen så skulle ja o malin åka te grönan, men de tog ba typ 2 timmar, för först skulle dom fixa pass,sen in på ikea o köpa en soffa sen så körde hon oss ngn stans i stan o vi fick ta oss själva te grönan. När vi kom dit så fixade vi först guldkort sen gick vi in o träffade alla sötisar :)
sen åkte vi hem vid halv 9 sen drog vi hem. Hemmos mig va julia carro o elli,hah. Dom ville dra på fest, men ja o malin va så jävla tröttade.
Söndag idag sov malin o julia hos mig,fasst malin inte fick för min morsha men ingen va hemma. men malin drog allesnyss o nu ska typ ja tade lite lungt,sen plugga,(måste pluggaaaaa)
skriver mera seen pussss

ps.bilder kmr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0