03.45

det var super mys hos sabina, spelade några spel och snackade en massa, sedan blev ja å jennifer upphämtade av agnes och hennes två killkompisar och åkte till tullinge till en kompis. Kollade på the town för andra gånger, men den e super bra! sedan tog vi natt bussen hem till mig jag och agnes. Nu ligger vi i min mysiga säng och hon läser min horoskop bok om lejon, eftersom hon också är ett lejon!
Kvällen har gått sjukt fooort, klockan är redan fyra snart och känns inte alls som det. Känns som klockan är ett typ, inte bra..
Men i morgon ska ja bara ta det lungt, får se vad ja och agnes hittar på..
Men ska sova nu, eller kanske kolla på en film om ja har någon bra på datorn.
Pussii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0