23 dec

i morgon är det julafton, men känns verkligen inte som det. Känns som om det är 1 dec typ, vet inte varför för jag brukar alltid ha mycket julkänsla precis innan jul. Men nu känns det inte ett dugg. Men det kanske är för att när man var lite så var man så ivrig och ränkade datrum innan det var julafton. Det var liksom bästa dagen på hela året. inte nu.. Nu känns det typ ba ge mig en mobil och pengar sen e det klart. Det är trist för jag kommer verkligen ihåg hur mycket jag älskade julen för typ fem år sen. Men nu hinner jag inte babla så mkt mer , pappa kommer när som helst och måste lägga på lite makeup och fixa håret.
Hoppas ni fortfarande har kvar julkänslan iallafall.. Puss



tröjan med kjol på fick jag av söta johanne (hanne) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0