dag 05

vad är kärlek
kärlek för mig är lycka. Det viktigaste i ett förhållande är att man ska vara glad och lycklig varje gång man träffar eller pratar med personen. Man ska känna att honom skulle ja inte byta ut för någonting i hela världen. Att han bara är min och att man ska kunna lita på personen till hundra procent. Det är viktigt i alla förhållanden, men i just mitt så är det viktigt att det inte blir tråkigt, det måste hända mycket saker och man måste hitta på mkt roliga saker tillsammans. Visst men kan ha en eller två hemma kvällar i veckan , men det får inte bli samma saker som vi gör tillsammans hela tiden. Sen är det också bra att ha en kille som alltid ställer upp och skyddar en. tex att han ska kunna hämta mig vart som helst och när som helst, alltid kunna prata med mig, alltid kunna träffa mig, skydda mig om det skulle vara så att något händer. jag tycker inte utseende är det viktigaste, men han kan inte se ut precis hur som helst. Det är också bra om han har ett jobb, en bil och något intresse, som tex fotboll,åka skidor, hockey mm. Han ska vara snäll mot mina vänner och jag ska kunna vara stolt över den jag älskar.
Det finns så mkt mer , men det här e lite kort vad kärlek betyder är för mig.
puss

Kommentarer
Postat av: ellinor

aha okej men jag vet inte riktigt :p

2010-12-26 @ 15:32:23
URL: http://ellinorfrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0