dag 3

mina föreldrar... Hm, mina föreldrar skilde sig när jag var ca 2 år. sedan flytta dom ihop igen när jag var 6 och då bodde vi i gustavsberg och jag fick en lillebror. Sen flytta mamma tillbaka till tumba och pappa flytta till solna. Sedan har dom vart skilda sen dess. Just nu bor min pappa i sundbyberg och heter peter. Mamma bor i salem och heter simona. Mina förldrar har alltid varit väldigt olika, saffsat om allt man kan tänka sig, så det var bara skönt att dom skilde sig. Men då börja problemet om vem som skulle ha mig och min lillebror och det pågick i flera år innan domstolen fick bestämma att vi skulle bo hos mamma mera.
Men i dagsläget så är min lillebror varrananvecka hos mamma och varranan vecka  hos pappa medans jag åker lite hur jag vill.

Men jag älskar båda mina föreldrar lika mycket, fasst jag och mamma har mycket bättre kontakt. Vi kan nästan prata om allt, hon är som en bästavän men fortfarande som en mamma. Vi är  otroligt lika , vi skrattar åt samma saker och kan prata om samma saker och tänker ibland om samma saker. Du är inte bara som en mamma för mig, utan för alla mina närmaste vänner också. Kommer alltid älska dig mami

Pappa är inte lika lika som mig, men vi har det alltid kul tillsammans. Du kämpar verkligen för jag och min bror ska få det bra. Vi har alltid åka på de flesta resorna tillsammans och haft det bäst. Fast du inte vet så mycket om mig och min fridtid(fast du tror dig veta allt) så kommer jag alltid älska dig papi




mamma och lillebror




pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0