om mig själv..

hm, vad ska jag berätta om mig? ja jag heter michelle iderborn dorch och är 17 år. Bor i salem med mamma och sumpan med pappa. Jag går i tullinge gymnasium och pluggar omvårnad ja vill jobba med något som har med människor att göra. Tror det kommer olika jobb när ja blir stor men om ja orkar fortsätta plugga länge efter gymnasiumet så blir det nog psykolog. Jag är en öppen och djup person, folk brukar kunna öppna sig för mig och kommer till mig och pratar om jobbiga saker. Jag är också en väldigt oblyg person som  tänka på andra för mycket ibland utan att tänka på vad som e bäst för mig.

Jag älskar mina vänner och min familj mest av allt. På min fridtid går jag i skolan och tränar och är med mina vänner. Ja älskar också att dansa, har gjort det i delvis hela mitt liv, ja har blandannat dansat på fryshuset folketshus och sommardanser och vart danslärare en kort period, men längst dansa jag på albyfejm där ja börja när ja var tio år och gick där tills jag var 12, sedan börja jag igen när ja var 15 och gick tills ja blev 17. sedan bytte vi lärare så då blev det inge mer dans där för mig, som ja tycker är väldigt synd eftersom ja tyckte så mycket om mina söta danspartners . 
 de jag  hatar mest är falska människor, äckligt väder och för stressiga perioder av skolan och bakis dagar.

det var lite om mig, kommer inte på så mycket mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0