sant

jag är inte världens finaste, ja är inte bäst på allt, ja gör många misstag,ja har alltid otur i kärlek , jag har inte världens finaste kropp, ja har inte alla mvg i skolan, ja är inte rik, ja har inte alla grejer som ja önskar ja hade, ja har mycket som saknas i mitt liv. Men det som alltid får mig att känna mig bäst och ha allt de där är  mina underbara vänner och min familj. utan er skulle ja va fattig på allt, ni är det som får mig vilja gå upp på morgonen och lägga mig på kvällen, de som får mig vilja fortsätta när allt är skit. ja älskar er så jävla mycket




Kommentarer
Postat av: malin

Finns alltid där för dig hoppas du vet de <3

2010-12-07 @ 21:09:48
URL: http://malinfrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0