söndag

hej hej hej. Har inte vart så mycket bloggande för mig på ett tag eftersom att mina senaste dagar har bestått av att ligga bakis hela dagarna sen dra ut å festa vidare på kvällen. Festat fyra dagar på lovet, och det blrja för fem dagar sen.. Haha visst är jag bra.. Men Idag blire nog inge fest tror ja inte. Men vill inte heller bara ligga hemma´, vill shoppa! men fick inga pengar i julklapp så ja är pankrutt. Men ska till skärholmen i  morgon och fixa mikrokort och datatraffik och skit till iphonen. Måste den vara så himmla avancerad att starta igång. Man borde bara kunna sätta in simkortet sen är allt klart. Men ja hoppas jag får igång allt i morgon med mobilen. Längtar så sjukt mkt tills ja får andvända den..


hitta ingen fin bild på mig som ja tog igår så de blev den här... men igår så andvände ja allt ja fick i julklapp typ.. Dush/bad olja, krämer, mina fina rosa underkläder, fluff tofflor, morgonrock, hårfön, grustång.
Resultatet blev väldigt fint.. igår kom agnes till mig för ja var ensam, va hos mig ett litet tag innan vi drog till jeppe och danne och körde lite kortspel , sedan drog vi till einar och festa lite sedan blev det taxi hem till mig runt 3.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0