tjulullulululul

Glad tjej! mycket happy just nu eftersom ja fått igång miiin iphone och det va fan inte det lättaste. skulle klippa mitt kort först som ett mikrokort för ja inte orkade vänta på mitt rikitga kort, men såklart så gick det åt helvette. Så tog jontes gamla abonemangkort ( abonemanget ja ska få) så fick mamma klippa det och det giiiick, sen fixa allt på itunes och skit så nu e det klart.. men de är bara det att mitt rikitga kort och mitt riktiga nummer kommer på poster om 1-3 dagar då tas mitt abonemang bort från jontes kort som ja andvänder nu.. aa det är krångligt men de funkar iaf !
Idag har ja inte gjort mkt alls förutom att fixa mobben, men ikväll ska ja träffa min saknade sabina. Men får ju inte tag i ngn för att ja inte har ngt nummer på mobilen .
hoppas ni hare bra pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0