inte orkat bloggat

är du oskuld? nej
har du hånglat med någon 2010? ja
har du kramat någon 2010? ja
har du hatat någon 2010? ja
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? ja
har du haft sex 2010? ja
är du kär nu? jaa
kan du vissla?ja
äger du en mascara? ja?
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? ja
är du emo? nej
är du brat? nej
gillar du vältränade killar? gör väl alla tjejer?
gillar du nörd-killar som pluggar? inte nu, men om några år , för det är ju dom som känar pengarna
gillar du tjejer? ja jag älskar mina tjejer
är du bisexuell? nej!
har du nångång tyckt om någon i din ålder?  ja
är du brunett? ja
är du blond? nej aldrig mer , förstörde mitt hår
är du glad? oftast

HELT SERIÖST.
vad har du på dig för underkläder?blå spets bh och trosor
hur gammal har ditt äldsta hångel varit? hm, 24
när hade du sex senast? helgen
i så fall, var det skönt? haha, jadå

SENASTE.
vad var det senaste du åt?
nudlar
vem fick du sms av senast? jennifer
vem skickade du sms till senast? jennifer
vem ringde dig senast? rasmus ahlen
vem hånglade du med senast?
martin
vem pussade du senast? katarina
vem kramade du senast ? kommer inte ihåg. kramar folk hela tiden :)
vad drack du senast? ice te
vad gjorde du senast? Drack saft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0