30 saker du inte viste om mig

1. Jag är världens klantärsel

2. Jag gick ut med tre Ig

3. Jag söker alltid seiöst förhållanden, men man måste ju testa alla killar först.

4. jag har lätt att gilla men också lätt att glömma

5. När ja sitter hemma och är deppig så lyssnar jag på deppig musik så jag blir änu deppigare

6. Älskar att hitta nya umgänges kretsar

7. jag och mamma är som bästavänner!

8. Jag hade ingen bra uppväxt mellan mina föreldrar

9. Min första fylla kom i tidningen

10. Jag föredrar jämnlånga killar

11. Gillar killar som e lite svåra, attityd och har bil

12. Jag älskar tatueringar och piercingar

13. Jag har aldrig älskat en kille på riktigt

14. Jag har flyttat mer än 10 gånger

15. När ja skaffar bäsavänner så håller ja dom i flera år

16. Jag hatar att bråka

17. Jag älskar mat, godis och läsk

18. När en kille har dissat mig så tror jag att det är för att jag är för tjock så jag börjar träna skit mycket.

19.  Jag är en periodare i träning

20.  Jag har världens snyggaste föreldrar enligt mig och andra

21. När ja väl fastnad för en bok kan ja sitta och läsa i timmar

22. När jag är ledsen eller deppig så festar jag hela tiden och försöker hitta ny kille så ja kan glömma den gamla

23. Jag hatar kaxiga tjejgäng

24. Jag älskar väskor och har nog mer än 20st

25. Jag hatar att gå i klackskor

26. Jag sover helldre ensam än med kompisar

27. Jag har sökt en seriös och bra kille ända sen ja kunde gå

28. Jag blir svart när jag är utomlands

29. Jag har aldrig vart riktigt smal

30. Jag har dansat i storsett hela mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0