sommarbilder

tack sofia för du visa hur man ladda upp bilder , hade totalt glömt, sen var de ngt fel också..



Festar med min älskling julia och hennes kompisar alexandra ida jonathan mm..





köpt en stor studsmatta på tomten som ja och min bebii carro hoppade lite på




Fira fabians studen!




Va i dalarna förra helgen, skit kul. med alla TJEJER och några killar på köpet



mina favorit tjejer, caroline katarina och linda


Michelle: alla upp med häääänderna, haha kim carro alex katta och jag




skönaste gänget


lite för mkt av det goda, de tror ja ingen kan missa att se på mig, haha. men lite biljard vart det också






 Har firat min älskling katarina också




äta på resturang med tjejorna , grattis katta 16år


 gick också till tanto den kvällen, sjukt kul



senare mot kvällen åkte vi ccaab hem . LYCKAD KVÄLL







Sen har man hunnit tagigt lite poorstar bilder också. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0