en tiisdag

visste inte äns vilken dag det var idag, var tvungen att kolla i kalenden. Hatar när det blir så och det är alltid på loven, för då struntar ja i om de är söndag eller fredag... Men just nu känner ja att ja vill jobba, ligger bara hemma om dagarna och segar. de e inte bra, för blir helt slut då orkar inte äns gå ut med hunden. Egentligen borde man ju bli utvilad men inte ja, utan helt tvärtom!
Egentligen skulle jag till pappa idag och handla vinterkläder till österrike. Men ja orkar inte åka ända till sumpan, fööööör lat. Så får väl bli på fredag när han lämnar jonte och då kan han hämta mig.

men idag vet ja inte vad jag ska göra, tror ja ska iallafall vara med min bästaste katta. Sen i helgen får man ÄNTLIGEN träffa min julia, om de blir som planerat! gud vad ja saknar oss julia. Saknar oss så jävla mycket.. Aja ska inte babla så mycket nu.. Här e lite bilder från min å julias tiiiid(den bästa tiden i mitt liv än så länge iaf)





ÅRE 2008



paris (2007?)



skärgården 2008




stöten 2007




nyår 2008




en sommardag utanför dig




en vinterdag hos mig





en av de första gångerna vi var




en av de första gångerna vi var, hos mig pappa




höglekardalen




skärgården 2008




en av alla kvällar och ragg i stan hahah




skärgården 2009







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0