ett inlägg som ja hitta från allt ja hade sparat på playahead

postat den 29 februari 2008 20:13

lever inte utan dig bästevän , de är så mycket ja vill säga,du är liksom min livsgraft i nöden,du är min paraply i regnet. Vi har vart me om allt tillsammans,både bråk,tårar,lycka,hat,älsk och mycket mer, du är den ända kompisen som har hållt fasst vi mig så här länge som snart nio hela år .Vi har gjort så himmla mycket tillsammans, och de är me dig ja är glad,de e du som e lycka. dom här senaste veckorna har vi vart typ varje dag,och de spelar ingen roll vad vi gör ,för vi har ändå alltid roligt ihop. Lämna mig aldrig, om du skulle göra de så skulle ja nog inte orka, ja känner värkligen att ja alltid kan ringa dig o snacka om allt, kommer aldrig glömma en gång när du ringde  o ba michelle, nu har ja, ja ba ooommmg, hahhaha ere sant, du ba aa, de e lite konstigt, oblaobla, kommer du ihåg de, asso ja kommer aldrig lämna dig för alla pengar i världen, de e alltid vi som kommer på så sjuka saker tillsammans, och vi e så himmla lika och säger saker som den andra håller me om hundra procent och börja as garva. hah, Du är värkligen en sån kompis som alla ska ha, en som sån man bara blir glad av , okej alla har sina dåliga stunder, men tillsammans så exesterar dom inte ! de är en stor ära att kalla dig bästevän,för du är verkligen en av mina bästavänner , och de kommer du alltid vara vad som än händer. Visst gamla saker sitter säkert fortfarande i huvet lite , men båda försöker verkligen glömma och börja om från början som vi sa, och vi har verkligen lyckats med det. Och som vi lovat varandra så får vi aldrig lämna, inte ja iaf, aldrig aldrig aldrig kommer ja göra de, du är de världefullaste, vad du än tror eller känner så ska du veta att inerst inne så älskar ja dig mest. din humor,din skratt,dina kommentarer, dina sjuka idèr , de knäcker allt. Hoppas nu du läser de här och tar åt dig, för de här betyder verkligen från hjärtat ..  Vi har så jävla många minnen, sånna som man glömmt och sånna som fortfarande finns kvar, hela tvåan trean fyran feman sexan sen började i glida i sjuan för båda bytte skola o så, sen tog vi kontakt o du började i broängen först i a men då började vi får mer o mer kontakt , sen började du i min klass och då blev de du ja o carro, sen va vi inte så mycket i sommras du va typ me carro o ja me julia, sen bråkade vi jävligt mycket, och då känndes allt skit , värkligen grät varje kväll, ja orkar verkligen ingeting då. Men i julas blev vi vänner igen, och de tackar ja gud för, för annars så hade ja nog vart någon annan just nu, hade nog inte orkat stått på mina ben, hade nog inte vara den där lyckiga michelle som har malin vid min sida. Men nu måste vi taigen sommaren , så 08 blir våran sommar älskling. Och som du vet så älskar ja dig över hela mitt hjärta, oavsätt vad folk tycker och tänker så betyder du allt och ja hoppas du förstått de nu. för de är de bästa ja kan säga just nu, men de finns mycket mycket mer som ja inte kommer på just nu, men även om vi byter skola i gymnaset eller nian eller något sånt, så måste vi ända har lika bra kontakt som vi har nu . min livbästis,min tvilling,min sjuka unge,min älskling,min bäjbis,min alkolist,min skosten,mitt allt, min egna malin liv rebecca frödin, ingen kan ta dig ifran mig,

älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0