natti natti

godnatt allesammans. Nu ska ja läsa min nya veckorevyn som är 75 år står det här.  oj va länge tidiningen har funnits.
I morgon börjar jag kl tio, skönt med sovmorgon! Plus att ja slutar kl tolv! älska torsdagar! sedan ska ja väl vara med tjarro för hon ville öva på dancen. Sen är det helg och ja kom på att ja inte alls kan följa med till kryssningen med katta . För ja måste vara barnvakt åt min lillebror hos pappa på fredag, gör det bara för cashen , men måste ha lite pengar just nu.. För hoppningsvis så kommer ingen vilja vara med mig och sitta barnvakt i morgon, för alla mina vänner festar ju heeeela helgerna, riktiga alkon är dom, fast det ska iofs inte komma från min mun! hehe. Men nu ska ja inte babla så mycket för då kommer ja somna pladask i sängen när ja stänger datorn.
Vi hörs i morgon, puss / michelle

en ganska konstig bild, men de är min riktiga hårfärg i hårbotten där på bilden, ljustbrunt och jätte vågigt! spanien 2010 saknar det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0