hiss och disss

Idag hissar jag
 
det stört sköna pogramet Kungar av tylösand! Älskar det pogramet, blir så sugen på att vara med där. Och älskar alla personer som e med, speciellt min dröm kille james och dom as sköna blondinerna cami och nathalie! Och det bästa är att det kommer idag kl 22.00 på femman tror jag. Får inte missa, men eftersom mamma inte tycker om de pogramet så får ja inte kolla i hennes rum, haha. Fantig mamma ja vet. Men det är ett sånt pogram som ja ska va med i när ja blir äldre,men inte ha sex i tv, de har ja lovat mig själv. Men ni ska få se mig på två om två,tre år promies. :)



Idag dissar jag
Den ur äckliga luckten av chips. Klarar inte av att andas med folk i min närhet när de äter chips. det tror ja alla mina närmaste vänner vet om nu! haha. Jag typ spyr, luktar typ gammal stark potatis. det kanske inte låter så äckligt, men mina närborrar tycker det. och klarar inte av att äta chips heller, har börjat äta chips med dipp de senaste året. men utan dipp kan ja inte äta, de smakar som det luktar, alltså skit! Så om du ska ha mys kväll med mig, skippa chipsen boys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0