goodnight my friend

Nu har ja ätit min älsklingsmat och käkat godis,kollade på newyork fruar också det va jätte bra. Men som sagt så är det ju skola i morgon och väckar klockan ringer ca kvart över sex. så ska ta min gamla bok som ja aldrig hann läsa ut för sommar lovet började och hade mycket annat för mig då, så nu ska ja komma tillbaka till det vanliga igen och läsa kepler. en sjukt bra bok .men typiskt är så har ja inte vikt vart jag är i boken så blir lite svårt att komma ihåg vad ja läste sist för det var några månader sen hah och boken ligger ju på 572 sidor så jobbigt att läsa om hela.. men får väl leta lite..
dom bästa böckerna jag läst är twilight böckerna har aldrig vart inne i en bok så mycket som jag var i den, helt sjukt! Istället för att fixa mig på 1,5 tim på en fredags kväll kunde ja läsa i 1 tim och bara fixa mig på en halv timme bara för ja kände att ja var tvungen att läsa!
aja orkar itne skriva mer känner att ögonen börjar bli tunga och måste hinna läsa innan ja somnar.
ha en underbar kväll. för det ska jag och min bok ha . puss


Kommentarer
Postat av: malin

hur långt har du kommity i boken? är de hypnotisören? <3:)

2010-09-21 @ 05:48:07
URL: http://malinfrodin.blogg.se/
Postat av: mich

ligger runt 250. aa den e skit bra, men man måste komma in i boken mer:)

2010-09-21 @ 12:53:07
Postat av: malin

Nu kan du se mitt skolfoto! :)<3

2010-09-21 @ 14:19:55
URL: http://malinfrodin.blogg.se/
Postat av: michelle

omg ditt skolfotto vart skit fint. loveyou

2010-09-21 @ 23:29:45
URL: http://michz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0