hemma dag

idag stannade ja hemma eftersom ja hade så otroligt ont i magen i morse, typ knip.. vet inte om det är fysiskt eller pysiskt med kände iallafall att ja inte kunde gå idag..tror ja går i morgon för man får inte missa för mycket.
men nu ska ja bara ta de lungt, kolla filmer och slappa. har redan hunnit kolla på två stycken, först i taket lyser stjärnorna och sen blev det en favorit film, step up ! älskar verkligen dans filmer, eftersom ja älskar dans och dansat i storsett hela mitt liv, så föreställer alltid att det är ja som lyckas komma in på den där dans skolan, eller vinner alla dans tävlingar. det är verkligen en dröm ja har, att åka runt i landet/världen och dansa med ett stor gäng och bara äga streetdancen. Men det är väl en dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse , käns som om tiden bara går och ja blir äldre och att de snart e too late. Men man ska aldrig säga aldrig.
Jag måste bara säga att ja älskar er mina underbara vänner . Ni vet vilka ni är. Utan er vet ja inte vad jag skulle göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0