lång torsdag

idag va vi med skolan på lida och orgenterade , de sög. men klara alla kontroller för första gången i mitt liv. fast ja fuska med en, men ändå stolt! sen kom pappa och hämta mig och vi åkte och kolla på snowboard kläder till vi ska till österrike. men de har tydligen inte fått in så mycket nu ,utan får in allt om några veckor så vi fick återkomma. Då åkte vi vidare mot Nk och kolla lite , ja letade efter en svart väst, men päls luva. men fanns ingenstans. Någon som vet vart man kan få tag i en sån? Men fick i allafall en mjukisträkt från manhattan för de va så synd om mig för ja inte hitta min väst.Iallfall sen åkte vi och jobba lite ja och pappa, ja hjälpte honom med att rigga lite på jackandjones ( eller hur de stavas) på drottninggatan.  Sen åkte vi till pappas jobb, så nu sitter ja här har precis badat. pappa ligger och solar sig i solariumet, kanske också ska . men då måste man ju tvätta bort sminket. jobbigt.. får se hur ja gör. sen ska vi iallafall käka ute någonstans, vet inte riktigt vart än. men får se.
Ni får ha de så bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0