michelle är igång igen!

i går va det dans i skolan, eftersom jag och caroline har valt det som eventuellt val. Det var hur jobbigt som helst och skit kul! sen hann jag ner till tumba en sväng kolla ut ett par converse med mamma och sen åka dirket till boxningspasset det räckeer inte med att ja redan va helt slut efter dansen , utan på boxningen blev det dubbelt så hårt. Kom hem och bara dog i sängen!
Imorse när jag vakna kände ja hur jag knappt kunde ställa mig upp från sängen , så sjukt ont i kroppen ,lääänge sen jag hade så mycket träningverk! Aja fick plåga mig egenom skol dagen och sen hann jag bara ner till tumba med mamma och köpa skorna ja kollade ut igår, ett par byxor och brunpuder sen var det dirket till dansen som jag har på min fridtid (albyfejm). När jag kommer dit kom ja på att vi hade bytt lärare och hon börja dansa någon modern jazz med oss som ingen hängde med på, vi e ju vana att dansa streetdance. Så vi fatta ingeting när hon säger att vi ska dansa modern jazz hela tiden för hon kan minsann ingen street! så nästa gång blir det att snacka med chefen om vad det här ska betyda.. Iallafall, sen i morgon har ja lite sov morgon till tio(SKÖNT) sen när ja slutar blir det hem och käka för sen vidare på afrikansk dans på gymet med mamma johanne och sussi, hoppas det blir kul! Sen på fredag drar vi till grönan och kollar på hoffmaestro! kommer bli grymt! sen på lördagen får vi se vad vinden tar oss, ska nog ta det lungt( så säger ja varje helg efter fredagens kulheter) men blir ju aldrig så typ... pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0