school

Sitter i skolan och ska plugga med ett arbete. Men ja gjorde klart det igår, blev skit slarvigt och dåligt men orkar inte göra om de, hoppas på ett G iallafall.. Men funderar på att dra efter nästa lektion, hatar att ha 45min rast för att vänta på sista lektionen på en fredag.. det suger ju, har bara vart kvar på fredagen en gång. haha. Och eftersom carro skolkar så är jag ensam också, inte lika kul. Men idag ska vi fira våran vän Katarina R som vi gick i samma klass som i sjuan. Det kommer nog bli kul , och ska bära mina nya kläder som ja köpte igår, yeh!
Oh hatar att sitta i de här dystra bibloteket, det är för tyst för mig och när man skriver på tangentbordet så ekar hela salen typ..
Men ja skriver  mer när ja kommer home. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0