Stan

skippade sista lektionen och drog med carrish till solna och mötte upp pappa och broshan och kolla runt lite i solna cetrum och käka onyttigt! Sen tog jag och carrish tåget till stan och köpte hårförlägning till mig och hårfärg och örhängen. nu blir det svart och långt! är ju skolfotto i morgon så måste vara lite fräsh! Sen åkte jag hem och nu väntar ja på att idol ska börja.. Skulle egentligen behöva plugga fittsvenskan, har sjukt mycket tills på fredag. men de får bli en riktigt plugg dag i morgon! men på tal om skolfotto, vet inte riktigt hur ja ska se ut.. men tror de blir nya mörka håret utsläppt, mina nya guld örhängen , svart tröja , någon guligt halsband och något ljust på läpparna.. blir säkert skit bra. Tack för allt pappa, ibland e du bäst.
Men ska sätta på tvn nu! puss






innan skolfottot förra året..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0