vänner är det bästa som finns

ja har dom absolut sjukaste, coolaste, bästaste, underbaraste , finaste vännerna i världen!

mina absolut närmaste vänner!







katarina ageno! Den här sommaren har varit bäst med dig och du är en otroligt skönt människa. 2007 och framåt.. du vet att ja älskar dig



Malin frödin! Du är min längsta vän , vi har gått igenom skratt blod och tårar tillsammans. Du och
och föralltid oavsätt vad. sen 2001! jag älskar dig !







Julia ångström! Du har vart min absolut bästavän, du va allt för mig, vi umgicks varenda dag fast vi bor 2,5 timme från varandra. Du va som min syster, och ja vet inte hur många resor vi har gjort tillsammans... Åre 08, åre 09, paris, stöten, ånge,kryssningar mm..
Oavsätt hur lite vi ses nu för tiden så kommer ja aldrig glömma allt vi gjort tillsammans, du kommer alltid vara än av mina närmaste vänner ! Ja kommer alltid älska dig!




Caroline Källander! Vi har gått i samma klass sen i 7 och alltid haft våra flummiga stunder tillsammans, ibland kanske ja är för snäll mot dig(haha) men skulle aldrig vilja förlora dig , inget kommer komma i mellan oss.. Jag älskar dig gumman






Jennifer Huldin! världens roligarste brud.. Vi har gjort många sjuka saker tillsammans som man aldrig kommer glömma. ända sen 2007 och framåt. älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0