Helgen

I fredags så skulle vi tjejer på lokalfest i flempan. Men de blev inte av eftersom att vi fick reda på att aina hade kommit dit. Så ja carro malin och alex åkte tillbaka till tumba och festade lite med sebbe och några i tumba.
Sedan blev de till jeppe sedan mötte ja på katta jessica och agnes på bussen och då åkte ja med dom på någon fest.
Aja, fredagen var iallafall helt okej!

Sen i lördags så vart de tidig uppgång, sedan till agnes mammas frisör sallong för att fixa håret. Som blev super bra! Sen var de bara hem å sminka sig och ge sig av till ekerö.
De börja med mat och dryck. Sedan kom de fler och fler.
Ja hade jätte kul igår, tycker så mycket om att träffa på mina gammla kompisar.
Men när mitt vin tog slut så hade jag inget annat altenativ än julias och idas mintu, Som de kanske blev liiite för mycket av.
Så jag skulle upp och vila en halv timme, men sen när klockan ringde så vaknade ja inte. Så sov bort hela natten, eller hela och hela. Festen skulle bara va till tre, så ja missa väl 1 timme. Men nu vet ja ju inte om dom sluta festa tre eller inte. Men aja de var ändå kuul.
bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: jullsan

vi slutade festa halv 6 deckARN

2011-04-11 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0