ja de är sant

vi i familjen har snackat mycket om de, men ja har vart så negativ till de, och då bestämmt mig för att inte säga något till någon. Men nu eftersom de är hundra och en mäklare kommer hit i morgon så har ja inte så stort val.
Har funderat mycket på att flytta hemifrån isåfall, men de är inte så jävla lätt som man tror. Jag måste först skaffa jobb sen söka lägenhet!
Men de blir iallafall ifrån salem.... Mot tumba igen! ush , tycker inte om tanken äns.
ja har gjort mitt i tumba och vill inte tillbaka, ja tycker om salem och nästan allt folk här, om man jämför med i tumba iallafall!
Men de finns 2 posetiva saker till att flytta tillbaka
1. Närmare malin!
2. Närmare Carro

de negativa
1. längre bort från katta
2. längre bort från jessica
3. längre bort från agnes
4. längre bort från jennifer
4. längre bort från elli
5.längre bort från alla mina tjej kompisar
6. längre bort från alla mina killkompisar här
7. MÝCKET längre till mitt gym ( nu tar de 5-10min att gå)
8. Eftersom ja oftast festar i salem så kan ja gå runt överallt, behöver nästan aldrig ta buss. Som ja kommer få göra nu eftersom ja aldrig festar i tumba, och om ja gör de så är de i tuna oftast och då är de också ganska långt

SÅ hm,...lite mer negativa saker än posetiva? eller vad säger ni...
men nu måste ja hjälpa mamma med allt, de måste ju vara fint när mäklarna kommer i morgon bitti!
:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0