segt

vart så sjukt segt lov. Fast ändå skönt, men när man gjort allt typ så är de segt. Har festat, shoppat,fikat,grillat,spelat kubb, solat, käkat ute massor, tränat massor, vart me kompisar, sovit borta.
Så igår och idag har vart så har jag vart så sjukt uttråkad på kvällarna.

Men får hoppas på att de händer mycket kul imorn, så ja blir av med all min överskotts energi!
Men nu ska ja sätta på min favorit serie desperate! har kollat från början så är på första serien.
Sen blir de upp tidigt imorgon och träna som vanligt!
hare bääst puss



saknar er tjejer! Kom hem nuuu!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt :) jo de e bra med mig me :)



har du för dig då? :)

2011-04-21 @ 14:40:37
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0