SoVa

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men de är för att jag inte haft tid eller så stor lust.
Igår blev de visning på huset vi ska köpa i tumba. De va helt okej, lite mindre än de vi bor i nu. Dit vi ska flytta blir ett sovrum för lite, mamma får inget sovrum. Men vi hade stor vardagsrum, så får väl halvvera det.
Blir att flytta till lövholmen igen! När ja flyttade därifrån i början så tyckte jag de var jätte sorligt, ville flytta tillbaka till tumba hela tiden.
Men nu efter två år så har jag vant mig vid salem, 5 min till gymet, nära till nästan alla mina närmaste vänner, aa och allt ja skrev i ett tidigare inlägg.

Men nu när vi väl ska flytta tillbaka, flyttar den 1 juni. Så vet jag inte hur ja känner, de känns både väldigt tråkigt och roligt på samma gång. Någonstans känner jag att ja saknar allt med tumba eftersom de är där ja växt upp, de är egentligen mitt hem. Men ändå känns de som att ja är klar i tumba, alltså att ja gjort mitt. Att salem var en ny start för mig som jag precis börjat gilla..
Men Malin och Carro är väldigt glada, och ja också för att ja kan vara med dom mer.

Men nog om flytten. Igår efter visningen åkte jag till Malin där Caroline också var. Vi Planerade till både min och malins fest men även till carros.  Vi kollade också lite på tv, satt inne på datorn, gjorde te ,satt och snacka skit.
Sedan blev Carro upphämtad och ja sov över.
Jag och Malin komfram till att ja inte sovit hos henne på minst ett halvår, helt sjukt!
Förut var jag nästan där varje dag. Men iofs de var när ja bodde i tumba!

Och idag va ja med Carro en liten stund efter skolan, vi gick och sola. Och gick på prommenad, köpte energi,  åt middag osv. sen kom pappa och hämta mig och nu är jag här.

Ja har mycket att snacka om, men ingen tid kvar..
Måste läsa lite bok sen ska ja sova.
Godnatt!
Puss




bjuder på en ful bild på mig just nu.
Blev inte så bränd, bara lite rosen röd på kinderna. Om man jämför med dom andra tjejerna som sola, så måste ja ha jävligt bra pigment ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0