16 augusti

hoola! idag och i förre går låg jag bara hemma och kolla massa olika filmer. men de behövde jag verkligen kände jag. för nu har min hals blivit mycket bättre och förkyldningen också.
Har bestämmt att inte kröka förns i helgen. de går inte att kröka varenda daag måste vila kroppen lite ibland också..
Men snart ska ja åka mot salem till vårdcentralen för att fixa lite grejer sen får vi se. skulle va skönt att träna och övningsköra.

jag har lärt mig sen ja va liten. när de dyker upp problem ska du aldrig lita på att någon annan ska stå på din sida, du kan aldrig lita på att de är någon som ska trösta dig dag och natt. de finns bara du och de gör dig starkare dag för dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0