hej bloggiiiz

min helg har varit brabra. i fredags så började kvällen hemma hos mig med jessica och agnes och vi satt på min baksida och drack vin med min mamma . Sedan åkte vi till tullinge och festa.

I lördags så började kvällen hos mig igen på min baksida med mamma och hennes kompis och vi satt och drack vin. sedan gick vi ner till tbs, där ja också bland annat träffa alexandra, steffe dennis mm. de va super trevligt.

Så min helg vart väldigt lyckad.. Men idag är de tisdag och jag har varit i skolan fram till klockan 3. sen åkte jag hem och bara vart hemma sen dess. Den här helgen som kommer ska jag på tbs igen för de är ibiza temat. ska dit med några tjej kompisar! Sen på lördag ska ja fessta med mina babys som kommit hem från spanien, katta och jennifer!!!!!!! saknar er så mkt!

Så den här helgen kommer säkert bli lika lyckad som förra, om inte bättre.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0