skolaaa igen

Idag började skolan . ush satt och lyssnade när folk pratade hela dagen. om proktekt arbete ( eller hur de stavas ) som ja bara vill döö på. sen fick vi höra en massa om högskola osv..
Har faktist börjat tänka lite på de , och kom på att de skulle va super kul att bli polis. Börja läsa lite om de och så. Sen skulle de va kul att ha som hobby och extra tid att jobba som makeup artist. De skulle nog vara min dröm.
Men ja hatar att plugga, och de måste man verkligen göra om man ska bli något bra och kul.
annars kommer jag väl få sitta på äldreboende tills ja själv får flytta in dit.

Men vi får se.. ja har ganska lätt för att ändra mig.

Nu ska jag upp och sätta upp min tv på väggen och fixa lite i rummet.

Ciaoo puss




älskar dig katarina ageno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0