sommaren rinner iväg...

Festen vart bra, lite mindre folk än vi förväntade oss. de kom bara runt 70pers. men de va ändå otroligt kul, och som tur va så gick ingeting sönder!
Vi behövde iofs inte våra vakter, för de blev inget bråk eller något. men de kan lite bero på att dom bara fanns där och såg farliga ut, då vågade ingen bråka! haha! så man vet aldrig om de hade hänt något om dom inte va där.

Sen dagen efter blev de städning några timmar innan ja åkte hem. sen låg ja bara hemma och kolla rulle efter rulle och gjorde de igår med. de behövde ja verkligen. har hållt igång 24/7 nu i flera veckor så behövde vara för mig själv och bara ta de lungt !

Idag ska ja till tumba och möta carro å katta sen ska ja fixa mitt legg. men nu verkar de som att mitt pass är borta! lämnade de sist hos malin så får åka förbi där och stor leta. gud vad jobbigt om de har försvunnit för då måste ja skicka in personbevis och skit som tar flera veckor innan de genomförst. så kommer då inte kunna gå på krogen eller köpa cigg eller göra något tills de är klart. och då inte kunna göra de ja vill om ja ska åka på uppsala reggie festival!
men får verkligen hoppas att de ligger någonstans i malins rum!

men nu ska ja ta en dush och fixa i ordning mig



puss



en sliten michelle från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0