Godmorgon

shu har haft fuderullanupp så har inte kunna skrivit något alls. Jag har jobbat och praktiserat och pluggat samtidigt. Har varit en kamp, men ja kämpa mig igenom den. Fast jag bara har lust att skrika och skita i allt. men de gjorde jag inte! Stolt över mig sjlälv!
Idag är det tisdag, vilket betyder egentligen skola, men ja tycker de är så onödigt . är ändå skolavslutning i morgon och ja hade mitt sisya prov i går. Så jag har inget där att göra. ska försöka få me pappa till solna centrum i stället, måste hitta jävla nyyyyårs klänning får panik. det finns ju fan inte någonstans!

Men nu ska ja hoppa i ett sköööönt bad. det är jag värd. Puss hejpa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0