skäris

igår va vi i skäris för ja skulle handla på jack and jones för presentkortet ja fick av pappa i julklapp. Och som ni kanske vet så sitter ju jack and jones och vero moda ihop. så efter två timmars letande efter kläder i all kaos, så säger kassörskan att mitt presentkort bara kan handlas på jack and jones, där de bara finns kill kläder. Så då åkte ja och max hem, påvägen hem kom vi på att Max köpte ett par byxor där, så idag åkte vi tillbaka och lämna tillbaka hans byxor och fick lösa pengar. så köpte vi hans byxor på mitt present kort. Smarta va ;)

Så äntligen fick ja mina kläder. köpte en fin lång armad tröja, en kläning, 4 örhängen och ett halsband. blev 750 kr. Vart inte så mk fast de va rea på lite av sakerna.Sen körde maxan hem mig till katten katta så nu är vi här och planerar nyårs middagen förfullt!

Ikväll ska jag först på middag hos max, ska käka taccco. MUMS! sedan blir de av till stuvsta med tjejerna och kröka lite! höres sen pussssssss




jag å min babe i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0