Godmorgon Huvudvärk!

Igår vart en helt okej kväll, lite brist på snygga killar där med aja,haha ! Vaa i nytorp till typ 2 då en kompis körde hem mig.
Idag ska jag bara ta de lungt tror ja, eftersom familjen åker på kryssning så har ju ja huset för mig själv. Fynderade på att ha en mys kväll, men finns ingen att ha de me så ja frågade malin, hoppas hon kan annars får ja kolla med någon annan.
Men min lördag och söndag ser ut såhär

lördag...

* vila i sängen ett tag till och dunka i mig alvedon/treo/ibumetin
* Göra en god frukost
* Gå till gymet och gymma lite
* Handla mat
* vänta på att en kompis ska komma hit
* laga brak middag
* hyra film och massa godis

söndag...

* vakna upp glad och pigg
* gå till gymet
* plugga lite
* kolla  solsidan & wallander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0