härlig dag

Min dag har börjat bra.. Fick medelande om att mina vård lektioner är inställda så vi har hemstudier.
Så då åt ja en snabb frukost som bestog av en hårdmacka , glas juice och en banan. Sen gick jag till gymet, blev bara 40 min där eftersom de är första gg ja inte går på pass utan går själv i gymet, så blev 15min på band och 15 min på trampmaskin. Sen gjorde ja lite benrörelser, för ja förstog inte de andra maskinerna. Sen jogga ja hem, gjorde lite situps och armhävningar. sen blev de en lång dush och mellis som bestog av 2 hårmackor och ett äpple.
Nu sitter jag och pluggar omvårnad. Fick ett medelande av pappa också för ett tag sen där han skrev att ja hade fått frisör tid mellan 16.30-18.30. Hoppas de blir bra! länge sen ja ändra hårfärg nu..
Sen blir de att åka till pappa i sumpan idag, plugga, äta god middag, sen bigbrother. En riktig bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0