inte tid

inte haft tid att skriva, ja har jobbat så mycket och vart med vänner, de har liksom inte funnits någon tid att sitta och blogga lite. Jag har egentligen inte tid nu heller men känner att ja måste uppdateras lite såblir ett slarv inlägg nu, i veckan har ja jobbat välidgt mkt och tränat. Nu ska ja på ett dubbelpass med katta och jessica, ska gå nu och kommer hem runt 9-halv 10. De ska bli riktigt skönt och jobbigt!!

I helgen blire tjejmiddag hos mirra sen vidare på krogen.På lördagen blire birka paradise med katta nicklas hans kompis och morsorna. Hoppas de blir kul...
Men nu måste ja kila till gymmet, så ja inte förlorar min plats på passet. Dom andra e redan påväg så måste skynda lite


Kanske kanske skriver mer ikväll, om ja inte blir FÖR trött och de blir för sent, för imorn är min sista dag på jobbet och måste upp fem och hålla i gång i 24 tim frammåt, så måste försöka lägga mig i tid för en gångs skull!
PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0