komma bort

Ska bli jätte skönt att komma bort från allt i en vecka.. just nu känner ja mig urkontroll. glömmer bort saker, känner mig inte riktigt på rätt spår.Drömmer sjuka drömmar varje natt, Känner mig stressad över allt, de är så mycket som ska göras hela tiden, orkar inte tänka på allt så då kommer ja istället inte ihåg något.. de är för mycket för mig just nu.
Känns som om allt bara går runt i en cirkel och att ja inte kommer någonstans i livet.
men nu ska ja iväg, iväg från allt stress,från alla människor, från skolan, från mitt hem. De är nog min räddning innan ja faller ihop...




Kommentarer
Postat av: malin

de suger att du inte uppdaterar din blogg!:P

2011-02-28 @ 12:26:38
URL: http://tankarblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0