kortis inlägg

nu kom ja precis hem till pappa i sumpan från att vart i stan och kolla på teater. VI kolla på djunelboken som var otroligt rolig och bra gjord. Imorgon ska jag carro katta och jenna åka och tatuera oss, super spännande. men ja har ångraat mig ska bara göra mitt stjärntecken på handleden. Men den blir också fin, ska göra en på fotleden och en på skuldran i framtiden ( 2011 ) . Men nu måste ja krypa ner för pappa vill sova och inte vill höra klickande ljud på datorn

Blir att sova med lillebroshan ikväll eftersom vi renoverat badrummet och mitt rum som ligger bredvid har såklart blivit mest drabbat av spån och dam och smuts så de går inte att sova där inne.
men skriver och lägger upp bild imorn på tatto.





godnatt från en övertrött michelle... SOVGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0