solsidan 7 sen godnatt

idag har ja inte gjort något alls, inte som planerat. Carro va ute och övningskörde så hon hämta upp malin här. Efter de skulle jag ju träna, men alla pass var uppbokade förutom yoga, och sist ja va på yoga så var de så sjukt tråkigt. Så gjorde lite hemma träning istället, 150 sittups och 10 armhävningar. de fick räcka.. sen kom mamma och brorsan hem och då blev de middag, Spagetti och köttfärssås . Inget märkvärdigt eftersom dom var super trötta. Så blev de solsidan, som ja redan sätt eftersom ja alltid laddar ner och kollar. Och de kommer ju ett  nytt avsnitt varjesöndag. Så nu ska ja alltså kolla på 7 som visas på tv nästa söndag... Helt galen ii solsidan, I love it!

Imorn börjar ja halv 12, skönt! efter skolan åker ja till pappa och förhoppningsvis får en tid hos frissan.ska göra massa olika nyanser av brunt. För man vill ju göra sig lite snygg när man ska till alperna. Åker redan i helgen, woho! men nu är solsidan ner laddad, så ska kolla på de nu.. Skriver mer imorgon.
Pussss


Ungefär så hade ja tänkt mig mitt håår! sjukt snyggt visst!?


Kommentarer
Postat av: malin

Skit snyggt, det är så jag också ska göra typ =)

2011-02-21 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0