VILA I FRID

victor  du var en mycket speciell kille. Väldigt livlig , rolig, charmig och väldigt skämtsam. På senaste tiden så träffade jag inte dig så mycket alls. Men för ca 2 år sen så lärde jag känna dig och du var en otroligt gullig kille. Hård på utsidan men mjuk på insidan. Eftersom du var så bra vän med aron och den tiden jag var tillsammans med honom så hittade vi på sjukt mycket saker tillsammans, När ja sov hos dig med aron, när vi festat ihop,alla gånger i stan, när ni va hos min pappa, när vi åkte motorcykel runt lite i stan , när du bodde i huddinge.

Kommer aldrig glömma när du gav mig ett jätte fint armband du gjort själv förhand, och alla fina saker du sa till mig.
Kan inte förstå att du gjorde som du gjorde, att du är borta nu. Att du aldrig mer kommer krama mig så hårt att ja inte kan andas, att du aldrig mer kommer bära upp mig och kittla mig. Du var alltid så glad och snäll mot mig.
Men nu är allt borta, ja kan inte sätta ord på hur konstigt det känns.

Finns ingeting som vi kan göra, men du ska veta att det är många som saknar och tänker på dig. Hoppas du har det bäst där du är nu, för det förkänar du!

Victor luciano




hitta ingen bild på victor för jag har bara nya bilder på datorn.. så lånar den här bilden av paulina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0