bättre onsdag

Idag har jag jobbat hela dagen, slutade 8 och åkte då till rönninge och mötte upp jennifer och hennes mamma för att åka till Nytorp på Zumba. Det är en sorts utländsk dans, dansade danser från brasilien och indien och dansa även reggaeton . det var kul men hur mycket folk som helst vilket gjorde att man knappt såg något och va hur kvavt som helst där inne, va närmare 70 pärs skulle jag säga.
Efter det körde dom hem mig och jag har bara hunnit äta lite och dushat och nu sitter jag här.
Börjar sju i morgon vilken resulterar till att jag måste upp redan vid fem. USH! jag är ingen morgon pigg person!
Men nu ska ja sätta på en rulle och sova.
Puss




den här låten är sjukt bra, speciellt när några killar spelar och sjunger till den
loveit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0