dagen når sitt slut

idag har jag bara tagigt det lungt ändå till kl sex, då gick jag och mamma och skulle testa gymet i salem , där vi skall börja.. Vi började året med ett riktigt tungt pass, bodypump. Helt slut efter träningen, men inte nog med det då gick vi och köpte en massa mat och sen bärde hem allt. Gjorde spagetti och köttfärssås och kolla på galan, där min vän var med och blev nomenerad. Sebastian i filmen sebbe ( saknar dig min vän).
Nu när det är slut så tänkte jag sätta på en rulle och försöka sova, måste gå  upp kl fem imorn och jobba.
Men nu hinner jag inte sitta så mkt mer vid datorn om ja ska få någon sömn alls i natt.
skriver tomorro då jag och Linda H så åka till skärholmen och shoppa, hon ska köpa pressent till stoffe och jag ska handla lite kläder och piercing till mig.
Pussis





mycket gammla bilder... saknar den tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0