Hejhopp

Min går kväll spenderades hos jessica , hela kvällen för mig och carro! hahah vi hade väl kul, men inte bästa kvällen om man säger så...
Sov över där och sen kom carros mamma å hämtade oss. ja har bara ätit massor med onytttiga saker sen deess. blev glass hos jessica med kola och choklad sås, sen när ja kom hem så serverades avocado med röra och rostad macka med skagenröra och cola. sen blev de chips och dipp sen godis.. ush va äcklad ja blir nu näär ja tänker efter,! har bokat pass kl 6. får se om ja orkar, huvudet värker ju lite och så...
Sen juste, hos jessica fick ja den där jävla vatten kokaren på foten, eller ja skulle öppnna den och så skvätte det kokande vatten över hela min fot, så har så sjukt ont, och värsta blåsan..ALLTID så klantig och skadar mig!
Bilder från helgen kommer upp sen!









GE MIG SOMMAR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0