min helg

hela helgen har jag jobbat,men ändå hunnit med massa annat. I fredags var jag iofs ledig och då var det middag med tjejerna hos katarina. När de drog vidare gick jag och carro hem till mig och sov för vi skulle upp fem och jobba.
Lördagen jobbade jag till halv 2.sedan åkte ja å carro hem till mig och fixade oss, käkade middag och drack vin. Senare kom lite folk till mig och partade eftersom ja var ensam hemma.. det var en tidig men lyckad kväll.
Söndag så började jag 2. Men pappa skulle hämta jontes väska här hos mamma så han hämtade upp mig också och så åkte vi till greken i tumba och käka lunch sen körde han mig till jobbet, och ja slutade 8 idag. Snälla max kom å hämta mig eftersom ja hatar att åka hem själv på kvällarna.
Så nu e jag hemma och lyssnar lite på musik ,ska väl sätta på en rulle snart och bara ta det lungt.. är ledig imorgon, hur skönt som heelst!
Men nu ska ja ta mig nått å äta sedan krypa ner.
puss




ända bilderna som blev tagna hos mig i lördags med min iphone. Men tror katta tog några med kameran, så kkommer upp lite då..(om de inte e alls för dräggiga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0