nattinatti

en riktigt skön kväll. Gick med mamma och jessy till gymmet, och jessica körde någon flowing , något som var helt nytt för mig och henne. de var ganska kul, men väldigt jobbigt! sedan gick vi hem och jag åt en tonfisksallad och drack lite sprite till . mums. och tog en dush, nu tänkte jag kolla på någon film, som varenda kväll.
Ställer klockan på 05.20, tio min senare eftersom Eman kommer och hämtar upp mig, (skönt)

Imorgon är det äntligen FREDAG. Kvällen ska spenderas hos Linda H med tjejmiddag. Kommer bli jätte mysigt, får se om  jag drar vidare senare på någon fest. Men kommer i storsätt spenderas mestadels av kvällen hos henne.
Men nu måste ja stänga av datorn.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0