planer

Igår var ja med tjarro och träffade max och junior ett tag. Va hos mig och bara tog det lungt.
Idag vaknade jag runt halv 1 när pappa ringde och fråga hur det blir med Ibiza. Självklart ska vi åka säger jag, men måste ha med mig en kompis. Den ända jag får ta med är ju julia, eftersom hon följt med överallt när vi åkt. Så får hoppas att hon får ihop pengar och kan jobba i sommar. Undrar hur det blir om ja ska jobba när jag är borta nästan hela juli och augusti. Men kommer bli sjukt kul i ibiza om julia kan följa med, fira min 18års dag där nere bland alla discotek. FYFAN VAD NAJS! vill att det ska vara den 15 juli nu . Åker den 15 till 25 juli.
aja det är ett tag kvar....
Snart kommer pappa och hämtar mig och kör mig till älvsjö, han lämnar även en anläggning till mig. Eftersom han är dj och inte har andvändning för de just nu så ska jag få det i mitt rum, och så är man ensam hela helgen! Men just den här helgen ska ju jag jobba hela helgen. Det var ju skiiiiit kul. Ska upp fem på lördagen, sen ska ja upp tolv på söndagen, så på lördagen kan man ju festa lite.
men nu måste ja börja göra mig i ordning för snart kommer pappa. och då ska ja möta nelly.
Puss




vi hade lite boring time igår, haha lekte lite med camen!


Kommentarer
Postat av: ellinor

haha snyggingar! :)

2011-01-24 @ 14:25:32
URL: http://ellinorfrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0