the city

idag åkte jag till stan och mötte pappa. ´Gick och kolla och pröva snowboard kläder till allperna. Jag hitta några som fick duga, för jag orkade inte leta längre efter typ 15 affärer och 10 ombyten, Så blev ett par grå/svarta byxor med lite rosa på och en jacka som va vit med svart grå rosa saker på . Sedan beställde vi ett par vantar som jag har haft i alla år fast dom gick sönder, och nu beställde vi hel rosa. jag bara älskade dom så var tvungen att köpa nya ;)  . Sedan åkte jag till Nypan och sedan kom katta agnes och jessica , sedan åkte vi hem och nu har jag precis tagigt ett bad och åt lite kyckling och potatissallad.
tror jag sover hemma ikväll, verkar iaf luta åt det. Men jag har ju sov morgon i morgon, börjar ett. Super skönt.
hare bääst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0