tisdag

idag har vart en bra dag.. börja med att vi gick upp runt 11, åt frukost och fixa allt innan vi åkte till hammrbybacken.
Jag å jullan å jonte åkte bräda, började i barnbacken sen blev de bättre så vi åkte upp med ankarlift till svåra backar, och det gick skit bra. förutom att ja flög på rumpan för ett barn åkte ivägen, så jag tappade andan.. Men de gick bra efter ett tag.
Blev inga bilder idag när vi åkte för ja vågade inte ha med iphonen när ja åker snowboard och jullans kamera på mobilen e inte så bra, så blev typ inga bilder, de va lite tråkigt. Sedan åkte vi hem till pappa , bytte om och gick ch köpte lite kläder sedan åt på texsas som var super gott. Sen gick vi hem, och nu sitter ja här. Nybadad och väntar på att Jeppe ska komma och hämta mig, snäll som han är! Sedan får vi se vad som händer, ja har lust att typ spela bowling eller spela massa tv spel. hehe.
Men skriver mer sen troligen :)


jag just nu....





min jacka ligger på kemtvätt, så har bara min skidjacka och skidmössa tills på måndag.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0